lørdag 28. april 2012

Cupcake-Inspiration


For ganske nøyaktig 1 år siden var jeg på et av kursene til Manuela, fra passion4baking.com. Vi var på Hovedkontoret til Solbrød Baker og Konditori. Dette kostet 850,- Vi lærte å lage forskjellige frostinger, hvordan man pyntet cupcakes med forskjellige tipper ol. Har du spørsmål er det bare å legge igjen en kommentar :) Så her er et bildedryss av noen av de cupcakene jeg lagde, og håper noen inspirerer.
Vaniljecupcake med karamell frosting og sløyfe i fondant.

Bringebærfrosting sprøytet i slike "ruffles" med myke perler.




Her brukte jeg en sølvspray for ekstra glans




Så igjen, bare legg igjen spørsmål hvis du lurer på noe, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

1 kommentar:

  1. Hei! Tusen takk for kommentare på kjøkkenbenk-bloggen min! Eg skulle gjerne ha likt å ha oppskrifta på karamellfrostingen du viser her...

    ToveHD

    SvarSlett